Monday, August 08, 2005

Maandag, 8 augustus - Onzekerheid troef !

Het is erg maar ik ben er in geslaagd om mijn bankroll te verprutsen. Hoe het mogelijk is ? Heel simpel. De onzekerheid heeft een grote rol ermee te maken. Zat aan tafeltje shorthanded no limit te spelen met heel veel bluffers. Door een aantal rivers, die me niet uitkwamen durfde ik gewoonweg niet meer te callen. Natuurlijk lieten ze hun kaarten zien met niks in hun handen. Toen ik dan wel callde dan hadden ze het wel. Gevolg daarvan : veel te loss spelen en zelf proberen te bluffen met alle gevolgen nadien. Vandaag ga ik nog met het resterend geld wat heads up spelen (niet dat er nog veel te redden valt) en anders ga ik terug naar de freerolls op Everest Poker. Tevens heb ik nog een aantal punten op Party Poker waar ik freerolls kan spelen. Natuurlijk geef ik de moed niet op maar ben zelf ontgoocheld in mijn eigen spel van de laatste dagen. Weer een les erbij. Morgen vertrek ik naar zee om daar wat te gaan uitwaaien tot zaterdag.

Mrbookmaker : 4 $

1 comment:

Smooth said...

niks heads up, gewoon spelen!! ik had ook nog maar zo'n $2.50 op Bookmaker staan....en na 1 dag was het al weer $20...dus beedje rustig spelen.....je tegenstanders bekijken...en onthoud...kun je niet winnen van ze...niet mee spelen!! Dus mijn advies: RUSTIG BLIJVEN onder ELKE situatie...ik weet toen ik mijn downswing had, was dat ook erg moeilijk...maar na een week stond ik al boven de $500.
Maar je moet je ook niet laten intimideren door spelers aan de tafel...JIJ moet controle hebben..ZIJ moeten bang zijn!!...alleen dan maak je geld. (Ben een paar dagen ertussenuit geweest...Lekkere wijven kijken enzo...en natuurlijk ook nadenken over poker natuurlijk!! vandaar deze stoot info)