Tuesday, August 23, 2005

Dinsdag, 23 augustus 2005 - Dell Inspiron 9300 !



De grote kuis zit er eindelijk op ! Weg met zeemlappen, borstels, doekjes, emmers en brullende stofzuigers. Ben tevreden dat het gedaan is want dacht dat er geen einde zou aan komen. De kinderkamer is momenteel ook in orde, buiten het hangen van een aantal kadertjes. Het is raar plots zo'n nieuwe kamer in huis te hebben. Eigenlijk wou ik al dat het zo ver was maar we zullen nog eventjes geduld moeten hebben. Deze week is er het eindelijk van gekomen : de aankoop van ee nieuwe pc. En wat voor één. Een Dell Inspiron 9300. Een vet machien met een lekker 17 " WUXGA scherm en andere zaken die ervoor zullen zorgen dat ik nooit meer problemen zal hebben met de een of andere computertoestand. Het zal nog een tweetal weken wachten worden eer ze hem hier zullen afdroppen maar ik heb geduld. Alhoewel, ik voel me zo'n klein kind in een snoepwinkel die snoepjes mag kiezen maar pas thuis er één mag opeten. Eigenlijk is wachten niet zo tof. Zeker als je ziet wat er aan komt.

Op pokergebied is er weinig te vertellen. Ben maar pas beginnen te spelen op de Everest tafels. Zo speel ik voortdurend Shasta's waar ik bijna zeker van ben om een aantal nikkels bij elkaar te sprokkelen. Wanneer ik over wat geld beschik dan ga ik over naar de Fuji-tafels, waar het niveau niet al te hoog is. Gisteren heb ik ook een shorthanded Sit & go gespeeld met 6 man. De inleg was 0.25 + 0.02 $. Gelukkig werd ik 2de en 1ste van de twee tornooien. Verder heb ik tijdens één van deze twee tornooien kennis gemaakt met de 'Snake' en op de Shasta's kwam ik iemand tegen die ook mijn blog las. Spijtig genoeg ben ik zijn naam vergeten maar hij ging een berichtje achterlaten. Verder nog wat liggen chatten met de JRip en ff met Donleon. Op pokerinfo staan er momenteel een aantal leuke challenges te lezen. Wel, ik ga er ook eentje maken. Voor oktober wil ik een bankroll hebben van 1 K. Klinkt inderdaad maf en zal goed moeten spelen om dit te realiseren. Ik ben benieuwd.

Everest Poker : 1.6 $

4 comments:

Smooth said...

1k...bloody hell....dan ga je me nog voorbij ook....:) maar Evengoed suc6. ik zal ook eens een shasta meepikken als je er bent!!...en mss ook nog wel wat van die andere tafels....suc6!!

DaBruns said...

He Lippi, ik kwam je gisteren tegen op de shasta's, remember? Ik won m'n volgende shasta en daarna gelijk door naar Fiji, maar verloor daar met JJ van AKs..... leuk dat er weer wat op je blog staat....

Anonymous said...

1K is een hele kluif maar met jou skill absoluut doenbaar. Door het hoge aantal bonussen die ik moet vrijspelen op andere sites zal ik jammer genoeg nog weinig op everest te vinden zijn. Vond het wel leuk om samen op die microlimieten te zitten :-)

Gl en succes met de challenge

J_RIP said...

Tegen mij zeiden ze 8 mnd terug 'een challange, moet je niet doen want dan staar je je daar blind op' nu heeft ieder1 er 1tje LOL.
Anyway, 1K op 2 mnd is hard als je roll O$ is :) Moet te doen zijn thans, ik deed er wel 3 mnd over. Maar ik zuig dan ook ;)
Doei