Tuesday, August 16, 2005

Dinsdag, 16 augustus - Ik haat kuisen !


Vandaag zijn we begonnen met de grote kuis. Een werkje dat nog een aantal dagen zal duren waardoor ik niet veel zal toekomen aan mijn favoriete spelletje. Morgen moet ik ook de kinderkamer gaan halen en installeren, zodanig dat deze kamer in orde is voor het verlof toch voorbij is. Met poker gaat het niet zo denderend snel vooruit. Mijn stack groeit wel aan met de shastatornooitjes maar even later verspeel ik hem vakkundig daar ik eigenlijk niet genoeg heb om een beat te incasseren. Met andere woorden een beetje geduld hebben en binnen een paar dagen maar is aan een gewone tafel aanschuiven. Om eerlijk te zijn is het niveau van de Shasta's laag, wat een goede zaak is voor mij. Verder heb ik nog een aantal DVD's gekeken en al zin gehad om te gaan fitnessen. Nu nog de auto instappen en er naartoe rijden.

Bankroll : 0.03 $

2 comments:

Anonymous said...

Een tip = Speel de Fuji sit and go's , daarna de K2"s en ga pas als je 10$ hebt naar bangok!

Duurt mss een weekje maar dan ben je zeker dat je vertrokken bent

Grtz

T said...

Merci voor de tip Snake !