Friday, August 26, 2005

Vrijdag, 26 augustus 2005 - Back to zero !

Helaas zijn we weer aan het vriespunt gekomen. 't Is te zeggen dat we weer op het schitterende getal van nul staan. Gewoonweg niks kunnen hitten op de tafels en toen ik met QQ met nog zo'n goede 0.17 $ all-in ging op de preflop kreeg ik 3 callers mee. Het kon mijn redding zijn maar op de flop kwam reeds een A te voorschijn en ik wist genoeg. Bijna een honderd handen spelen en niets hitten is niet goed voor het moraal zou ik zo zeggen. Ach ja, we blijven er in geloven en ben er van overtuigd dat mijn challenge alsnog kan, maar dan zal het toch wel stilletjes aan moeten gebeuren. Niet dat ik er zal van wakker liggen als ik de 1K niet haal. Vind van mezelf dat ik momenteel niet veel van mijn spel kan verwijten. Nu ben ik terug begonnen op de Shasta's en ga telkens met het gewonnen geld deelnemen aan een Fuji. Vanaf dat ik 2 $ gewonnen heb ga ik terug op de kleine limieten spelen. Heb verder nog wat grappige artikels gelezen op pokerinfo. Wat me het meeste is bijgebleven was het artikel over Atlantic City. Schitterend om te lezen en even bij weg te dromen. Verder was het heel gezellig babbelen aan de tafel met 'Snake' en 'Zeiksnor'. Goed gelachen en Snake ging er als een wervelwind doorheen. Bij deze nog is proficiat met je nieuwe aankoop. Voila, dat is het zo wat. Tijd om geld te verdienen...

Bankroll : 0 $

2 comments:

Anonymous said...

Hehe,

Gezellig was 't wel lipiton! Kreeg je toch waar voor je geld ;P

mzzls,

ZeikSnor

Anonymous said...

Bedankt lipi, was inderdaad tof gisteren! Tot binnenkort aan de tafels, vandaag reeds de 100$ grens overschreden :-)

Succes!
Snake