Thursday, July 30, 2009

Donderdag, 30 juli 2009 - Halve coma...

12u 10 : Gisteren echt niet normaal. Ik denk dat ik een hele dag bijna heb geslapen. Ik ben wakker geworden rond 12u en nadien ben ik terug rond 15u in slaap gevallen om rond 19u te ontwaken. Nadien ben je dan klaarwakker en lag er dan weer in rond 3u. Ik voel me net een vampier en krijg maar geen regelmaat in mijn leven. Klote is dat mijn humeur afwisselend is zoals het weer. Gisteren ook weer. Ben ik aan het pokeren valt om de 5 minuten (en ik lieg niet!) die kloteverbinding even weg. Een kleine hapering telkens waardoor ik soms in een time-out terechtkom. Echt super moet ik zeggen. Dan de nodige kutwarmte die in het appartement hangt om nog maar te zwijgen van die strontmuggen. Ideale omstandigheden om te pokeren dus. En toch heb ik een topdag gehad. Iets meer dan 0.6 K rijker en vandaag is het grinddag want ik wou de 30 K SP halen op Everest. Een uurtje of tien spelen nog op een tafeltje of 7 en het zal wel lukken. Here we go...

15u 17 : Zojuist Noah even in de watten gelegd in de speelgoedwinkel :). Time for Everest Poker nu.

3 comments:

Anonymous said...

Heey man, wat goed dat je nog steeds doorzet met je blog. Ik ben net terug van mijn tweede reis rond de wereld (ben begonnen in antwerpen en geeindigd in tokyo) en zie dat je nog steeds je blog hebt. Erg mooi, Ik zal hem, nu ik weer in nederland ben, bijhouden.

Groetjes,
Branko "Smooth" Bos

Anonymous said...

Hello!
You may probably be very curious to know how one can make real money on investments.
There is no need to invest much at first.
You may begin earning with a money that usually goes
for daily food, that's 20-100 dollars.
I have been participating in one project for several years,
and I'm ready to share my secrets at my blog.

Please visit blog and send me private message to get the info.

P.S. I earn 1000-2000 per day now.

http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]

Anonymous said...

IĆ¢€™ve been into blogging for quite some time and this is definitely a great post.Cheers!

generic paxil