Sunday, July 26, 2009

Zondag, 26 juli - Ram, Mickey Rourke, is the fucking man...

13u 38 : Gisteren naar The Wrestler gekeken en lag maar rond 4u in mijn bed. Ritme is weer volledig naar de kloten. Vanavond echt op tijd gaan slapen. Maar WTF is er gebeurd met M. Rourke. Van sekssymbool zoveel jaren terug naar een fucking lelijke oude gast. Djee, over metamorfoses gesproken. Die gast is niet 1 x maar meerdere malen met zijn hoofd ergens tegengebotst waar het niet hoort. Moet nu wel zeggen dat hij nog steeds een fucking uitstraling heeft van 'YO hier ben ik, heeft iedereen me gezien...' I liked the movie and Mickey...

Nu me wassen, auto gaan halen en op zoek naar eten. Ik voel me zo slap als iets en sterf van de honger. Ik denk dat ik nog maar is langs de visboer ga aangezien er geen andere winkel open is.

Mickey nu en boven Mickey tijdens zijn periode van 9 1/2 weeks
15u 23 : Zondag is toch een kutdag. Geen enkele winkel gewoonweg open. Ik haat het! Van armoede dan maar langs Mc Donald gereden om daar een chicken wrap en een double cheese te bestellen. Gezond als ontbijt. Ben aan het twijfelen wat ik ga doen vandaag. Ofwel niksen ofwel naar de cinema ofwel pokeren ofwel verder ambras maken met een vriendin ofwel ...
20u 02 : Amai ik ben echt volledig leeg. Niks anders gedaan dan op de zetel gelegen en in slaap gevallen en wat tv gezien. Ik voel me echt een vod momenteel en heb overal spierpijn. Morgen nog dagje rust en dinsdag terug beginnen met fitnessen. Klote is alweer eten vinden pfff. Ben het echt beu. En dan is er nog niks lekkers open. Laat staan om daar alleen iets te gaan eten. Echt super! Fuck wat voel ik me waardeloos...
21u 42 : Marginale pizza gegeten en voel me nog slechter. Heb warmte-aanvallen, voel me superzwak en ga terug op de zetel liggen
21u 58 : Feeling bad? Listen to this! Thx for making my day good!

No comments: