Thursday, July 23, 2009

Donderdag, 23 juli 2009 - Klokje rond...

10u 30 : Juist 5 minuten wakker. Amai! Ik heb gewoon de klok rond geslapen. Twaalf uur aan een stuk! Nu niet echt twaalf uur vast want ben verschillende keren wakker geworden om naar het toilet te gaan. Tevens heb ik wat last van mijn onderrug. Het valt me op telkens als ik langer slaap ik hier problemen mee heb. Nu maar iets eten en me douchen. Wat een rotweer trouwens. Weer regen. Why not...

11u 21 : Telefoontje gedaan, douche genomen en ontbeten (halve liter water, muesli met halfvolle melk, 2 vitaminen met glas water en kiwi). Nu even naar mijn beste vriendin 'Loekie'. Poker zal voor later zijn maar ik ga toch nog een poging ondernemen denk ik bij de Rakerace van Expekt Poker. We zullen zien...

14u 32 : Nog geen kaart gespeeld. Challenge is al verloren waarschijnlijk. Kom juist terug van mijn beste vriendin 'Loekie' want haar konijntje was onverwacht gestorven. Er zijn nu een aantal zaken belangrijker dan kaarten. Ondertussen wat water gedronken en nu rammel ik van de honger. Even eten en dan beginnen we eraan.

15u 03 : Juist wok gegeten: kip, wortelen, boontjes, pijpajuin, rijst en ei. Gezonde kost alweer en hopelijk kan ik dit nu eens weken aan een stuk volhouden. Heb me geïnstalleerd in de slaapkamer en ga Expekt Poker testen. Is kijken waar ik ga uitkomen. Merk ik na vandaag dat ik niet in aanmerking kom voor een deftige rakeprijs dan stop ik er mee en dan clear ik enkel de bonus. Here we go...

16u 26 : Man, man, man! Wat een kutsite Expektpoker. Ongeveer een 80 minuten gespeeld en drie x een verbindindsprobleem gehad waarbij ik twee x een setje had. Mijn muis is weer KO gegaan tegen de tafel. Godverdomme laten we dan nog zwijgen over die kutvensters die je zelf niet kunt herschikken: ofwel zijn ze zo klein dat je niks kan zien ofwel zijn ze zo groot dat ik er maar maximum 4 op mijn scherm krijg. Echt zonde van mijn geld al dat ik hier aan het spelen ben. En eerlijk gezegd, echt vissen zaten er niet. Momenteel 200 $ down en voel me nog slechter. Kutsite na laatste disconnect eraf gezwierd en nu even wat water, een banaan en frambozen eten. Grrrrr

17u 10 : Ondertussen aan het genieten van de tijdrit in de Tour en een mager yoghurtje aan het eten. Genieten :). Ik ga me zo dadelijk klaar maken voor mijn eerste fitnessdag in weken. Go for it...

20u 18 : Amai! Ik heb echt de conditie van een oud wijf... Daarstraks ben ik dus begonnen en het was echt afzien. Eerst een opwarming van 5 minuten, dan buikspiercircuit voor bovenste, onderste, schuine en transversale buikspieren en onderrug. Elk oefening 15 x in cicruitvorm zonder rust en nadien nog is. Dan heb ik krachttraining gedaan voor het hele lichaam. Twee setjes van 12 x per oefening en nadien nog eens cardio op de loopband. Tijdens mijn twintig minuten lopen zag ik pas hoe slecht mijn fysiek is. Als snel kwam mijn hartslag rond de 145 bij 8 km/u en moest ik zelf naar 7 km/u gaan om met een hartslag van rond de 140 te lopen. Tijdens het fitnessen zelf een halve liter water gedronken en nadien een eiwittenshake. Thuis gekomen heb ik een douche genomen en gegeten. Vier volkorenboterhammen met kalkoenfilet, kaas en pindakaas met een glas chocolademelk. Straks misschien nog even Expekt uit testen. Had na 80 minuten spelen iets meer dan 600 punten. Ik denk dat ik fullring een shotje geef. Het probleem is dat mijn HM nog steeds niet is aangesloten op Expekt, wat toch een andere manier van spelen is.

00u 42 : Nog even op Expekt gespeeld en mijn verlies van daarstraks goed gemaakt. Heb daarna eindelijk ook HM in orde gekregen ervoor. Nadien nog een aflevering van CSI gezien en nu is het bedtijd. Niet gezondigd en enkel nog wat water en een Aquarius gedronken. We zijn goe bezig :)

Slaap ze!

No comments: