Tuesday, July 28, 2009

Dinsdag, 28 juli 2009 - Krampen

12u 30 : Vanochtend omstreeks tien uur opgestaan met buikkrampen en een overgeefgevoel. Twee wc-bezoeken later voel ik me al iets beter maar heb toch niet het Yes-gevoel. Moet wel zeggen dat mijn depressieve buien van de laatste dagen stilaan aan het verdwijnen zijn. Gisteren nog eens HU gespeeld in lange tijd. Had geen zin om SH te spelen en zag het eerder als fun. Lukte me vrij goed eerlijk gezegd. Straks nog eens proberen en op cardrunners maar eens zien welke video's er erover bestaan en hoe ik best mijn HM hiervoor moet opstellen.

13u 24 : Steak met gebakken aardappelen en tomaten gegeten. Daarvoor met Noah gespeeld. Poker nog even uitstellen...

15u 45 : Even wat Hu gespeeld en een kleine 100 up. Tijd voor een yoghurtje en wat water nu.

23u 09 : In de ban van ... CSI... Daarstraks nog wat HU gespeeld maar liep voor geen meter. Nu nog een laatste poging en dan bedje in...

No comments: