Friday, July 10, 2009

Vrijdag, 10 juli - 11u 42 - Verder doen...

Dan toch maar op de nieuwe manier verder doen :)

11u 15 : Juist wakker geworden. Ik voel me een wrak. Gisteren gaan tennissen bij de junior-veteranen. Ja! Zo oud ben ik al dus :). Moest tegen een oud interclubmaatje maar het trok op niks. Verloren in drie sets en eigenlijk me een beetje schandalig gedragen. Semi-bejaarde McEnroes bestaan dus nog. Mijn racket had meerdere keren last van de zwaartekracht en verschoot een beetje toen het nog steeds ongehavend was na meerdere crashes met het aardoppervlak. Ik voel me echt stijf overal en vooral pijn in mijn onderarm. Of dit nu te wijten is aan het tennis of aan het veelvuldig pokeren weet ik niet. Pijn is pijn en ik haat het. Als ontbijt rap een boke met choco gegeten. Aangezien ik toch geen contract heb met Nutella zal ik naam van de chocoproducent maar niet vermelden :). Glasje chocomelk erbij en ben klaar om de strijd aan te gaan tegen mijn grootste kwelduivel: het pokerspel :)

Straks dus weer update

No comments: