Wednesday, July 22, 2009

Woensdag, 22 juli 2009 - Yes we can!

10u 12 : Uit mijn bed gekropen tegen mijn zin. Ik voel me echt belabberd. Gisteren was het 2u dat ik er in lag. 8u slaap zou voldoende zijn, al voel het aan alsof ik 100 km gelopen heb.

10u 44 : Juist ontbijtje genomen. Een halve liter koud water, een actimel en muesli fruit met halfvolle melk. Even op de weger gestaan en die gaf 80 kg weer. Nu nog 2 vitaminensupplementen en we kunnen er tegen.

11u04 : Douche genomen en ik ruik lekker naar cocos :). Ondertussen even gezien op Expekt poker aangezien ik interesse heb in het spelen van een rakerace daar. Deze zou over 7 dagen verlopen maar heb nog geen idee of ik er aan zal meedoen.

12u 00 : Juist terug van de winkel. Bakker, beenhouwer, spinazie... Uurtje rondgereden met Noah voor de dagelijkse behoeften. Heel tof als je weet dat bijna alle winkels gesloten zijn vanwege hun jaarlijkse vakantie. Even rusten en een voorbeschouwing van de rit van vandaag bekijken en wat surfen op pokersites.

13u 13 : Middagmaal naar binnen gewerkt dat bestond uit twee glazen water, spinazie en drie aardappelen. Droge kost, maar voor 'een body' moet je nu eenmaal iets over hebben :). Ondertussen wat naar het nieuws aan het zien en wacht vol ongeduld op het vervolg van de Tourrit. Wel spectaculair de zonne-eclips in Aziƫ.

14u 00 : Glasje water gedronken. Lag op bed naar de tour te zien en voelde me zo in slaap vallen. Gelukkig kreeg ik nog een paar sms'jes van 'Koekie'. Wat een rotweer ginds. Normaal zat ik daar nu ook voor een week om de Tour te volgen met mijn vrienden, maar omdat Noah in het ziekenhuis lag kon ik spijtig genoeg niet mee. Gelukkig zit ik hier nu droog binnen. Heb zojuist de televisie verschoven in de slaapkamer en me genesteld aan het bureau. Tijd voor een pokersessie. Heb het raam wat opengezet want ik voel me echt belabberd. En dan moet ik nog gaan fitnessen :(.

15u 20 : Even een tussendoortje nemen want ik voel me slapper worden met de minuut: twee glazen water en twee sneetjes volkorenbrood met pindakaas en kiwi. Momenteel loopt poker ook niet echt lekker en de Tourrit is slaapverwekkend. Waar zitten die aanvallen? Zzzzzz...

17u 24 : Toch een beetje spektakel in de Tour. Al staat er geen maat op Contador. Toch vraag ik me af waarom hij niet doorging. Volgens mij had hij genoeg kracht. Sparen voor de tijdrit van morgen? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat mijn pokerspel niet echt behoorlijk ging. Amper 5 tafeltjes gespeeld en op 25 km van het einde hield ik het voor bekeken. Ik voel me nog steeds slapjes alhoewel ik al genoeg gegeten en gedronken heb. Voila nog een glas water erbij bij deze. Nu even wat eten en rusten want ik voel me een vod.

17u 44 : 3 volkorenboterhammen gegeten (een met kaas en twee met kalkoenfilet) met wat mosterd en een glas chocolademelk. Ben vandaag dus begonnen aan mijn lichaamstransformatie: van one-pack naar six-pack. Benieuwd hoe lang ik het deze keer volhoud. Vorige poging heeft minder dan een week geduurd. Als ik dan zie wat een man als Armstrong kan... Respect!

19u 47 : Daarstraks met Noah liggen spelen en me daarna in de zetel gelegd. Ik voel me gewoonweg een wrak. Niet te doen hoe slap ik me voel. Van fitness geen sprake en zal een poging ondernemen om morgenvroeg naar de gym te gaan. I need some energy... Even een Aquarius wegwerken voor ik hier neerval.

21u 52 : In de ban van CSI: zojuist Afl. 8 Seiz. 7 gezien. Heb ze allemaal in mijn bezit en ben er terug gek van. Lekker spannend, zeker met die spoordenaar als rode draad doorheen de serie. Nog glaasje water genomen en kruip er eens vlug in. Ben echt ontzettend moe. Nog wat lezen in een roddelboekje en dan richting 'Kiloekieland':). Hopelijk ben ik morgen wel in staat om te gaan fitnessen :). We kunnen anders zeggen dat dit mijn rustdag was :).

Greetz Kimo

No comments: