Friday, July 24, 2009

Vrijdag, 24 juli 2009 - Dag 3...

09u 22 : Ik ben maar uit mijn bed gekomen omdat ik deze voormiddag nog wil gaan fitnessen. Damn, gisteren nog iets meegemaakt in de fitness. Moest er vannacht aan denken. De Zumbales was gedaan en alles vrouwen en enkele mannen kwamen naar boven. Op dat moment was ik mijn cardio aan het doen. Kwam er zo'n tientonner nog wat extra doen. Ik rook het zweet al van mijlen ver. Meneer kwam inderdaad naast me. Apparaten zat en moet hij toch wel het apparaat juist naast me nemen. Telkens ik inademde rook ik zijn zweet/lijfgeur. Echt walgelijk. Ik was echt aan het denken om van loopband te veranderen maar moest nog maar 5 minuten lopen. Toch maar even volhouden. Ik snap niet dat sommige mensen dit niet doorhebben. In de middeleeuwen hakten ze je hand er af voor zulke wanpraktijken!

09u 58 : Ontbijtje gedaan. Twee volkorenboterhammen met kaas en banaan. 4 glazen water en twee vitaminen. Nog wat opzoekingswerk gedaan over cardio voor het ontbijt. Voor -en tegenstanders van merk ik. Heb het een aantal keren gedaan in het verleden maar blijf gewoon bij mijn routine nu. Straks fitness. Ik heb er zin in!

14u 05 : Juist terug van de fitness. Heb daar het MED400 trainingsschema van MensHealth uitgetest en het was niet te doen. Tot oefening 6 ging nog, maar nadien was ik stikkapot. Nadien nog 20 minuten cardio gedaan op de fiets en de training zat erop. Eiwittenshake gedronken, thuisgekomen, douche genomen en de restjes van gisteren opgegeten. Nu even relaxen...

17u 21 : Fuck! Wat vliegt de tijd... Even een dutje gedaan en nadien het laken vervuild met ... Als het niet meer te houden is dan moet ge het laten schieten zeggen ze :). Juist 2 glazen water op met yohurtje, wat frambozen en kiwi. Jamie... Time for some fucking poker now!

No comments: