Tuesday, July 07, 2009

Dinsdag, 7 juli 2009 - 15u 03 - Vakantie...

Het is weer zover : de vakantie is een week ver en tot hiertoe heb ik nog niet echt veel uitgespookt. Mijn fitnessprogramma van de voorbije weken ligt al een paar weken in de kast, maar deze week ben ik min of meer terug begonnen. Zo heb ik mijn tennisrackets van onder het stof genomen en enkele dagen getraind en gisteren moest ik mijn eerste wedstrijd van het seizoen spelen. Jammer genoeg een nederlaag en overal pijnkwaaltjes: onderarm, lies en onderrug. Sport is gezond…
Toch probeer ik de laatste dagen een beetje op mijn eten en drinken te letten en probeer elke dag iets van sport te doen. Vanaf morgen ga ik alles nog eens netjes bijhouden zoals het hoort en op mijn blog plaatsen. Momenteel staat de weger op 79,5 en mijn streefgewicht is 73 op het einde van augustus. Ik heb de tijd, de middelen, alles … nu nog het karakter.
Aan karakter om te pokeren ontbreekt het de laatste dagen niet. Deze maand meer dan 10 K handen gespeeld en ga proberen jullie op de hoogte te houden over het verdere verloop.
Eerlijk gezegd loopt het poker nog voor geen meter en sta ik momenteel break even. Ik speel nog steeds op de 100 NL SH. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd echt plezier heb gevonden in het spelletje.
Hoe moet het nu verder met mijn blog? Wel ik ga hem dagelijks meerdere malen updaten maar telkens heel kort. Als ik ga sporten zal ik dat nadien er op plaatsen, als ik een toffe hand win zal ik deze plaatsen enzo.
Voor vandaag nog de oude manier van schrijven dus. Straks nog even lopen denk ik en verder wil ik vandaag toch zeker 3000 handen spelen. Ik heb er zin in!

No comments: