Thursday, June 11, 2009

Donderdag, 11 juni 2008 - 18u 05 - Ik kan het dus niet...

Fitness: Al twee weken geen zak meer gedaan. Ik snap mezelf niet meer. Weer dezelfde bla bla. I know. Is het nu zo moeilijk om eens 8 weken dit vol te houden? Voor mij dus wel. Binnenkort waag ik een nieuwe poging.

Ontspanning: nieuwe GSM gekocht. De Samsung Star. Ben er echt supertevreden mee.

Poker: Nog steeds op de 100 NL bezig waar ik deze maand zo'n 7 BI up ben momenteel. Ik zal ze nadien wel vakkundig verkwanselen op hogere limieten.

Voila hopelijk is mijn volgende blog iets vrolijkers.

Greetz Kimo

1 comment:

Werken om te Leven said...

Hey Kimo,
Heb je blog weer eens geopend en zie je strijd tegen de kilo's en met name discipline. Hoe herkenbaar :)

Ik (als Nederlander) heb sinds kort de serie Start to Run van "Vlaanderen Beweegt" met Evy Gruyaert ontdekt. In 10 weken van 0-5km hardlopen, onder begeleiding van mp3s met gesproken tekst van Evy. Linkje van de mp3 files: http://bongercorp.com/start2run/
en het schema: http://www.vondeyck.nl/erik/loopschema.pdf

Misschien heb je hier wat aan? En verder heeft het dieet van Sonja Bakker mij 21 kilo doen afvallen in 15 weken. Het belangrijkste is echter motivatie! Je moet het echt willen en doen. Anders lukt het nooit.

Succes!