Saturday, May 01, 2010

Zaterdag, 1 mei 2010 - 15u 36 - I am back...

Eindelijk gaan we terug beginnen met het herstarten van mijn blog. De voorbije maanden had ik echt geen zin meer om dagelijks of wekelijks hier nog iets neer te schrijven. Vraag me niet waarom, noem het een writersblock.
Eigenlijk is er niet echt veel gebeurd : ben online voor de zoveelste keer broke gegaan (uitcashen en PLO 1 K spelen waren de belangrijkste factoren), ben tien keer gaan fitnessen en 10 x gestopt met fitnessen, op het werk gaat alles redelijk goed en verder kan ik hier nog 1000 zaken schrijven die meer dan de helft van jullie geen bal interesseert.

De bedoeling van mijn blog is om ze dagelijks te updaten. Ik zei dit in het verleden ook reeds, maar echt veel tijd moet en kan dit toch niet in beslag nemen. Ik voel nu al dat ik aan het zagen ben...

Toen ik een aantal dagen geleden broke ben gegaan heb ik gelukkig iemand gevonden die me wou stacken. Het is de bedoeling dat ik 50 000 handen speel, startend op 25 NL. Mijn startkapitaal is 500 $ en bij 1000 $ mag ik een level upmoven.

De eerste dag verliep vrij vlotjes en kon ik zo'n 3 BI winst maken. Eerlijk gezegd was het toch even wennen om terug NL te spelen. Maanden had ik eigenlijk enkel PLO gespeeld en zelden of niet NL. Ik wist zelf niet meer of nu beide holecards mocht gebruiken of dat slechts eentje ervan voldoende was. Hilariteit ten top...

Dag 2 van mijn '50 000-handen-race' verliep al veel slechter. Bijna 5 BI down en ik begon al aan mezelf te twijfelen. Eerlijk gezegd was het een shitsessie. Bijna niks verliep zoals het hoorde, kreeg de ene beat na de andere en grotte potten voor mezelf bleven weg. Tevens speelde ik gisteren met buikkrampen (deze ochtend naar dokter geweest en heb infectie) en had mezelf beter wat rust gegund. Maar ja, het pokervirus had me weer beet...
Vandaag verliep alles terug beter. Heb zojuist 1 K handen gespeeld en heb iets meer dan 4 BI gewonnen. Ik wou een aantal HH posten hier maar blijkbaar kan ik ze niet plakken in dit scherm. Tips zijn altijd welkom hoe ik dit moet doen. Tijd voor een nieuwe sessie...

No comments: