Sunday, May 16, 2010

Zondag, 16 mei 2010 - 11u 37 - Changeling...

Gisteren naar Changeling gezien. Over goede films gesproken. Had hem reeds vanaf de beginperiode dat hij uit was op BR gekocht, maar toch hield mij iets tegen om hem te zien. Was het dat het verhaal zich afspeelde tijdens de jaren '20 of was het gewoon niet het genre film voor me. In ieder geval is het één van de betere films van dat jaar.
Waar het niet mee betert is mijn pokersituatie. De 50 NL is een echte rollercoaster aan het worden: van - 200 naar 0 en terug. Ik geraak maar niet deftig in de plus en na 9 K handen daar staan we 2 BI down. Op zich geen ramp maar het knaagt aan je vertrouwen. Hopelijk zien we vandaag soms changes want kan me niet veel meer veroorloven. Bij 5 BI down moet ik terug naar de 25 NL.

No comments: