Saturday, May 15, 2010

Zaterdag, 15 mei 2010 - 10u 19 - BMW...

Auto nog maar amper 3 000 km verder en mijn linkerachterband verliest zijn spanning. Gelukkig zijn het het zelfoppompende banden en kan ik nog even rijden. Altijd handig als de garage gewoonweg zijn telefoon niet opneemt.

Gisteren nog zo'n 4 K handen op 50 NL gespeeld en het was een regelrechte ramp. Ik was bijna 4 BI down, klom terug naar BE en dan kreeg ik AA. Ik 3 bet en krijg de grootste vis van de tafel als caller. Flop is 77J en ik check naar hem toe. Dit doe ik omdat de vis altijd maar bet zelfs met laagste paar en blijft betten. Dus hij bet 15 $ en ik raise naar 75 en hij reraist. Ik denk yes. Pipo zal een J hebben en ik zwier de rest van mijn geld erbij. Een pot van een slordige 5 BI ligt in het midden maar hij laat doodleuk een 7 zien. Ik was er echt niet goed van. Op dat moment begint hij de ene pot na de andere te winnen en met meer dan 8 BI verlaat hij de tafel.

Ben dan maar rond half 2 gaan slapen en straks langs BMW nog is rijden en starten met nieuwe moed...

No comments: