Wednesday, May 12, 2010

Woensdag, 12 mei 2010 - 09u 11 - Terug...

Jullie zullen waarschijnlijk al gedacht hebben dat ik het niet had volgehouden met 'bloggen'. Niets is minder waar. De afgelopen dagen heb ik echt geen tijd meer gehad om nog iets te doen.

Vorige week ben ik van maandag tot vrijdag op Adventureklassen gegaan. Vrijdagavond ben ik tot 6u 's morgens iets gaan drinken met vrienden. Zaterdag pas wakker geworden om half 7 's avonds. Zondagochtend terug om half 9 eruit om tot 21u te werken op het schoolfeest. Maandagavond begin van koorts. Gisteren nog sportdag. Natuurlijk de koudste 11 mei ooit en moeten afkomen met de fiets in de gietende regen. Mijn handen waren bevroren. 's Avonds 38 graden koorts en een keel als schuurpapier. Deze morgend nog koorts en maar naar dokter gebeld. Gelukkig heb ik de rest van de week vakantie.

Misschien straks een 1 K handensessie spelen. Wie weet...

No comments: