Saturday, May 22, 2010

Zaterdag, 22 mei 2010 - 10u 01 - Kutwerken...

Deze ochtend wakker geworden iets voor 8u op het geluid van bouwwerken. Onder mijjn appartement zijn ze een appartement aan het renoveren en dze ochtend was het weer zover. Echt om gek te worden als een mens eens wat langer wil slapen.
Gisteren lag ik er rond twee uur maar in. Mijn 50 K handen zijn afgelopen en in totaal had ik zo'n 600 $ bijeengesprokkeld. Nie echt veel. Vooral een groot deel verkloot op de 50 NL door o.a. weer drie keer KK te verliezen tegen AA. Run er momenteel echt slecht.
Gisteren dan nog even 50 NL blijven spelen en kon dan toch iets meer dan 2 BI winnen. Al bij al voelde ik me een beetje schuldig omdat ik nu na de backing het wel lukte. Indien mijn BR onder de 250 zak vlieg ik terug naar de 25 NL. Een limiet waar ik zeker niet broke kan gaan.
Tijd om er is in te vliegen...

1 comment:

Unknown said...

This is a good site! come on and join with us!
Jablay cantik dikentot brutal