Friday, May 21, 2010

Vrijdag, 21 mei 2010 - 1u 40 - Fouten gemaakt...

Eindelijk terug een update. Was de laatste dagen nog niet echt veel beter van mijn verkoudheid. Maandag heb ik dan maar 4 u geslapen en meer dan 10 K handen gespeeld omdat ik wou meedoen aan die stomme handrace. Op twaalf tafels spelen is voor mij echt niet winstgevend. Ik neem te snel beslissingen, speel mijn handen iets te agressief en op de duur lijk ik wel een robot. Zo'n handenrace is enkel interessant als je in de top 3 kan eindigen. Reken daarbij je rakeback nog van je gespeelde handen en je hebt een mooi bedrag. Maar is dit het wel waard tov mijn gezondheid? Na dinsdag was mijn antibioticakuur gedaan en en woensdagochtend voelde ik me terug slechter. Meer groene slijmen, snot dat bleef komen en terug keelpijn. Gelukkig heb ik de laatste dagen me meer ontspannen en gerust en af en toe een kaartje gelegd en haalde veel betere scores.
De 50 K handen die ik voor iemand speel is bijna gedaan en morgen waag ik me terug aan de 50 NL. Maximum 8 tafels spelen en het komt wel slim... hoop ik :)

1 comment:

OnlinePokerJugar said...

Hallo collega's,

Hoe gaat het.
Ik neem deze kans te voeren mezelf, mijn naam is Eric en ik werken met
een bedrijf als een strategische website consultant - leuk je te ontmoeten. Zoals ik ben op zoek
voor een aantal gerenommeerde sites voor Linkuitwisseling dus ik zou willen voorstellen u voor
een 3-way Linkuitwisseling met mijn sites.En ik weet zeker dat deze uitwisseling ten goede zal komen
voor zowel van ons aan het vergroten van onze page ranks en zoekmachine positionering.

Ik ben echt op zoek naar voren horen van u binnenkort.

Bedankt voor uw tijd,
Eric.