Wednesday, May 12, 2010

Woensdag, 12 mei 2010 - 21u 45 - Antibiotica...

Nog maar een dag bezig met antibiotica en het komt nu al mijn strot uit. Drie megajoekels, die ik moet oplossen in water zijn echt te veel van het goede. De geur alleen al. Nog 6 dagen te gaan. Koorts is al weg maar mijn keel doet echt nog verschrikkelijk pijn...

Zojuist mijn tweede sessie gespeeld. Het was de beste sinds het begin van de 50 K handen backing... Het enigste nadeel tot hier toe: fucking shorties die de boel verzieken. Al bij al heel tevreden en hopelijk morgen een level up.

2 comments:

Unknown said...

ge zijt echt 2 keer ziek per maand of zo, bizar.

T said...

Zwak gestel zeker. Ik moet dringend een scan laten nemen van mijn sinussen. Maar ik wacht er mee tot in het groot verlof. En als gij moest doen wat ik vorige week heb gedaan dan zoude misschien ook ziek geworden zijn. Trouwens werken met kinderen is niet zo evident om altijd maar 'gezond' te blijven als die daar in uw klas zitten te kuchen en te hoesten enzo. Neem het afwisselend weer erbij (Binnen en buiten voor onze toezichten) en de nodige dosis vermoeidheid dan schep je iets in je lichaam. :)