Sunday, November 06, 2005

Zondag, 6 november 2005 - Niet veel gaande !

Dit weekend niet veel gaande. Bijna geen poker gespeeld. Ben met mijn gedachten eigenlijk al bij ons baby'tje. Nog 9 dagen te gaan normaal. Best wel superspannend. De zin voor poker komt terug en dan gaan we toeslaan. Gedaan met te boechelen en er voor gaan. Ben er zeker van dat het gaat lukken. Leuk om te zien dat het met de Rip terug alles goed is en dat hij zo'n superpot kon nemen. Misschien win ik nog wel dat boekje als hij zo verder gaat :). Wil deze week terug op een bankroll van 100 $ komen te staan. Moet en zal lukken. Gewoon positief denken en rustig opbouwen.

Everest Poker : 15. 50 $

5 comments:

J_RIP said...

Hmm, 35k is wel heel veel natuurlijk, maar je weet maar nooit é...
Hoop ook dajje wint ze ;)

DaBruns said...

Ik hoop voor je dat het gaat lukken, geloof mij: als die kleine er is, dan zal je de eerste weken niet veel tijd hebben om achter de PC te kruipen........ en ik spreek uit ervaring (heb een zoontje)

DaBruns said...

Ik ben trouwens ook maar een blog begonnen......... misschien kan jij me nog wat verkeer bezorgen?? ;-)

T said...

he wat is je blog ?

DaBruns said...

mijn blog is dabruns.blogspot.com