Friday, November 11, 2005

Vrijdag, 11 november 2005 - Marathon !

Gisteren gaan tennissen en was rond 12 uur 's avond thuis. Een aantal vrienden deden er hun verjaardagsfeestje en het was best gezellig. Thuisgekomen was het tijd om te pokeren. Heb tot 7 u het volgehouden. Ondertussen liggen chatten met de Snake en zijn prestaties volgend. Speelde twee tafels Bangkok en kon afsluiten met zo'n 14 $ winst. Had zo'n 600 uitgedeelde handen op heel de sessie. tegelijkertijd heb ik ook één tegen één liggen spelen met als BB 0,10 $. Op een gegeven moment ging het echt slecht en verloor een uur aan een stuk met de meest onlogische call van mijn tegenstrever en telkens op de river. Heb daar zo'n 700 handen gespeeld. Gisteren zijn mijn AA bijna voortdurend gekraakt geweest. En echt tegen rommel. Kaarten zoals 83o wonnen voortdurend. Onbegrijpelijk. Al bij al kon ik de nacht afsluiten met maar 3 $ verlies. Was best tevreden nog hiermee. Vandaag ga ik terug een lange sessie spelen denk ik. We gaan ervoor.
Momenteel zijn er problemen bij neteller. Snake wees me hierop. Bij mijn Debit Neteller Card staat dus ook dat de service momenteel niet toegankelijk is. Raar...
Mijn kleine transacties van Everest Poker (10 procent van mijn winst) kreeg ik jammer genoeg niet doorgestort zag ik bij de cashier van Everest. Nochtans is het minimumbedrag 1 $. Misschien zijn er werken bij neteller.

Everest Poker : 68 $
Neteller Debit Card : 144 $
Neteller : ?

1 comment:

Anonymous said...

Gefeliciteerd met Noah!!! LOL leuke naam!

Mzzls

ZeikSnor