Wednesday, November 09, 2005

Woensdag, 9 november 2005 - Helse pijn !



Woensdagnamiddag, 12u. Ben juist thuis van school en heb ontzettend veel pijn in mijn rug. Het lijkt wel of ze voortdurend met naalden erin prikken. Ik zit er nu al een week mee maar het wordt erger en erger. Hopelijk is het binnenkort gedaan want het is bijna niet meer te houden. Misschien best de dokter maar eens raadplegen. Bij deze bel ik er juist mee. Gisteren wat liggen pokeren op Everest en heb vooral Head-ups gespeeld. Ging me vrij goed af en kon mijn stack verdubbelen. Heb dan onmiddellijk het principe van mijn moneymanagement toegepast en 10 % procent overgeschreven naar neteller. 't Was niet veel maar het is een begin :). Verder heb ik ook wat naar de hogere limieten gekeken en het valt me op dat sommige daar nog slechter spelen dan op de kleine limieten. Heb ook --AA-- gadegeslagen die head-ups aan het spelen was tegen een Fransman. Op een gegeven moment stond --AA-- op meer dan 2K. Die gast was echt beroerd en bleef maar 400 $ tanken. Verder ook gekeken naar de laatste Star Wars. Dit is dus het einde. Waarom deel 7, 8 en 9 niet meer ??? Spijtig genoeg ziet Lucas het niet meer zitten. Ik zie het voorlopig met mijn poker weer wel zitten

Everest Poker : 41, 13 $

Neteller : 2,5 $

Neteller Debit Card : 144 $

7 comments:

RicciNas said...

Schandalig, iedereen zit op zijn werk en mijnheer heeft vrij :-)

Heb je toevallig nog de link naar artikel over Moneymanagement van Rolf? Ik vind het niet meer terug.

DaBruns said...

He Lipi,

Ik zat gisteren inderdaad ook even met je mee te kijken (zoals je wss wel hebt gezien)....... 3x AA in 10 minuten, dat ging lekker.... en je bankroll is ook aardig gegroeid. Ga lekker door zo !!

T said...

Ja die 3 x AA was inderdaad lekker. Verloor daarna wel twee keer met JJ (met hitten van J op flop) op andere tafel binnen 5 minuten.
De link naar de pagina over moneymanagement van Shttp://www.pokerpages.com/articles/archives/slotboom44.htmlotboom :

T said...

Verdomme wist niet dat jij het was Dabruns. Sorry

DaBruns said...

Zeg maar Stefan, dat praat makkelijker........ ik was het inderdaad !!

Smooth said...

sow...vet goed man!!

verdomme ik moet het maar eens bij leggen met "lady luck"....want das de enige vriendin die geld oplevert als ze bij je is...en als ze weg is geld kost:)

zie je wel weer op de tafels

Sven Polarski said...

Good luck brother! 't ziet er weer zonnig uit in ieder geval!

Sterkte met de rug! Het is een ieder zo tegen de winter aan die aan het kwakkelen is.