Monday, November 21, 2005

Maandag, 21 november 2005 - Papa zijn is tof !
















Hier zijn we terug. Allereest wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken met jullie felicitaties. Onze Noah is nu sinds donderdagnamiddag thuis en het is hier al superdruk geweest. Komt er nog bij dat hij momenteel zijn nachten voor zijn dagen neemt. Toch is het een ongelooflijk schatje. Aan pokeren ben ik niet al te veel toegekomen de laatste dagen. En toen ik speelde stond mijn hoofd er helemaal niet naar. Veel nieuws is er voor mij dus niet gebeurd in pokerland. Ben de laatste tijd wat aant kijken op Everest op de hogere limieten waar SpaceyFCB een ongekende rush heeft. Houden zo ! Verder heb ik 100 euro van mijn Debit Card gehaald. Wil ook genieten van de aktie van pokerinfo om te spelen op Noble poker, maar de uitbetalingen bij Everest zijn dan ook supertraag. Hoop dat mijn 50 $ er vanavond opstaat. Verder sta ik rond de 40 $ op Everest. Nie echt fantastisch, maar ja. Er zijn toffere dingen dan geld... (alhoewel ik het goed kan gebruiken :))

1 comment:

Anonymous said...

Leuk! Lip..als Noah toch wakker is snachts dan gaan jullie toch samen pokeren? :P

Hij ziet er wel schattig uit hoor!

ZeikSnor