Thursday, November 24, 2005

Donderdag, 24 november 2005 - GAME OVER !!!


Alles is voorbij. We zitten op juist geteld 0,0000 $. Ben volledig de kluts kwijt in mijn pokerspel. Niets kan ik nog goed doen. Ik verlies elke PP zelfs als ik een setje hit op de flop. Gisteren 50 $ verloren op Everest. De ene river na de andere, echt niet meer normaal. En toen ik naar Noble Poker ging was het nog erger. Op een gegeven moment AA en die werd alweer gekraakt. Resultaat : 0 $ !!! Ben het kotsbeu geworden nu. En ja, misschien had ik me maar moeten houden bij de lagere limieten maar als je telkens beats krijgt dan is er geen fun meer aan ze. Heb er totaal geen plezier meer in. Niets dan frustraties. Dit is de grootste suckout maand in mijn pokerbestaan. Echt balen ... En verder... verder niks meer ... BASTA ! KUTRIVERS !

5 comments:

Smooth said...

sow the tering...ik herken dit als geen ander...vooral dat je geen plezier heb in het spelletje.

maar geef je zoon nu maar de aandacht en laat dit ff rusten.

Veel sterkte, ik leef echt met je mee.

T said...

Thx Smooth Veel succes jij nog

RicciNas said...

Echt kl*te...
Effe laten bekoelen! De zin zal sowieso wel terugkomen, momenteel gewoon uw gedachten verzetten en tijd spenderen met Noah.

Good luck.

J_RIP said...

Sja, what can I say...

DaBruns said...

ik zit in hetzelfde schuitje Lipi, bekijk het positief: je kan nu ook geen downswing meer krijgen ;-)