Friday, November 25, 2005

Vrijdag, 25 november 2005 - Rare dag !

Toen ik volledig platzak was besloot ik toch maar eventjes te gaan kijken op al mijn accounts of er nergens nog een dollar op stond. Toen ik mijn Partypokeraccount opende zag ik tot mijn grote verbazing een gift van 5$ staan. Ik had in de tijd wat Blackjack liggen spelen en hiervoor beloonden ze me. Tja, dus eventjes kijken wat de laagste limiet was en aan een tafeltje zitten. Nu 5 $ is niet al te veel en soms moet je beslissingen nemen die heel je stack kunnen kosten. Al bij viel het goed mee en kon ik mijn 'bankroll' wat uitbouwen. 's Avonds zag ik een tafeltje van pokerinfo die Wave had geopend en de kerels speelden er superagressief. Rustig afwachten op mijn betere kaarten en die mannen hun spel laten spelen. Er werd veel gebluft en kon er enkele malen van profiteren. Ik zat onder meer aan tafel met Leroy, Elrudo, Smoking Joep, SpaceyFCB, Wave, Paul, Minigem en sorry voor diegene die ik niet meer kan herrinneren. Nu sta ik momenteel rond de 100 $. Heb 50 $ laten uitcashen om verder te werken aan mijn bonus van Absolute. Heb daar ook een rakeback die momenteel op 35 $ staat. Is er dan toch nog zon na regen...

2 comments:

RicciNas said...

Way to go, Lipi!

Deze avond zal er voor mij ook wat winst moeten binnenkomen, twee zware verliesdagen achter de rug.

J_RIP said...

waren ze dan weer gekkertje gek aan het spelen ja? Ze weten soms echt nie wa doen é die manne lol