Tuesday, November 29, 2005

Dinsdag, 29 november 2005 - Eigen schuld, dikke ... !

Hoe is het mogelijk dat ik het telkens weer verprutst. Ik voel me met momenten echt een beginner momenteel daar mijn mentaal gestel zo belachelijk laag staat. Ben er dus in geslaagd om mijn bedrag op Absolute er weer door te jagen. Nochtans verliep alles volgens plan maar iets in mij kon me weer niet tegenhouden om effe gek te gaan doen op hogere limieten. Nochtans ken ik het spelletje een beetje, maar zolang ik mijn temperament niet ga kunnen beheersen zal ik het nooit ver schoppen. Ben er nochtans zeker van dat ik redelijk wat kan pokeren maar als je één van de tien geboden niet naleeft dan mag je nog zo goed zijn... Verder ben ik op Mrbookmaker bezig met het spelen op voetbalwedstrijden. Waarom ? Geen idee. Ben begonnen met 40 euro en we staan nog ongeveer op de helft. Op party ben ik niet meer blijven spelen terwijl het daar zo goed gaat. Hoog tijd om terug SH no limit te gaan spelen op de laagste limiet. Tja alle begin is moeilijk zeggen ze he. Wil tegen eind december is een redelijke stack hebben en zonder mijn zotte toeren moet dat echt wel lukken. Come on Lipi...

5 comments:

J_RIP said...

Zotte toeren, tss tss tss, shame on you...
btw, denk je nog altijd dat ik op 35K zou staan tegen 31/1? Kzal dan in elk geval wa zotte toeren moen doen :)

T said...

Ja ik gaan nog altijd voor da getal. kwil da boekske :)

RicciNas said...

Ai Lipi, zo sterk bezig en dan zotte toeren uithalen. Op welke limiet heb je zitten spelen?

T said...

Veel te hoog. Had te veel op denk ik. Want was na 2 minuten weg.

DaBruns said...

Kan gebeuren maatje, kop op, je weet hoe je een bankroll opbouwt vanuit het nix