Thursday, November 10, 2005

Donderdag, 10 november 2005 - Goe bezig !

Het is nu bijna 2 uur in de namiddag en heb ff vrij. Tijd om een verslagje te maken over gisteren. Heb gisteren een uurtje of twee gepokerd en het ging vlotjes. Op Bangkok kon ik twee tafeltjes afsluiten met 2x rond de 3 $ winst en dan heb ik ook nog de hele tijd heads-up gespeeld met als limiet 0.1 $. Ik verloor onmiddellijk al 5 $ toen ik trips van 7 hitte. Natuurlijk had die andere gozer AA en lag er ook een A op de flop. Tja, spijtig van zoiets maar niets aan te doen. Ik liet me er niet door beïnvloeden en bleef mijn spel spelen. Ik bleef zitten aan mijn tafel en kreeg regelmatig bezoek van een aantal Franse spelers. Die kerels zijn soms echt niet te schatten. Als er een nationaliteit is waarvan je veel geld kan verdienen dan zijn zij het wel. Natuurlijk kan je soms voor verrassingen komen te staan en verlies je grote bedragen ook wel aan hen. Toch blijft het voordeel in jouw kamp liggen als je agressief blijft betten tegen zulke mensen. Soms gaan ze de hele pot mee tot aan de river voor 4 outer en dan blijven ze soms nog callen als ze niks hebben. Het meest van al vermijd ik Zweedse spelers bij 1 tegen 1. Ik vind dat deze meestal goed spelen en ook agressief zijn. Vandaag zal er niet veel poker op het programma staan daar ik straks naar de gynaecoloog moet en vanavond nog moet tennissen. Nog vergeten te zeggen : gisteren redelijk goed filmpje gezien. Bad Santa. Viel echt mee en de dialogen zijn niet te schatten. Het woordje fuck ligt dicht in de buurt van Goodfellas qua hoeveelheid.

Everest poker : 68 $
Neteller : 5,5 $
Neteller Debit Card : 144 $

2 comments:

DaBruns said...

hij gaat lekker......... ik ben weer blut, kan weer bij de Shasta's beginnen !

T said...

Hmm niets van aantrekken makker. Gewoon je spel blijven spelen en vraag hulp op het forum van pokerinfo als je geen raad meer weet. Succes en cu aan de tafels !