Monday, November 07, 2005

Maandag, 7 november 2005 - Terug werken !

Vandaag terug gaan werken na een week vakantie. Altijd even wennen. 'k Viel vanmiddag dan ook bijna in slaap toen we naar een docu aan het zien waren. Gelukkig moest ik maar tot 3 u werken. Wat een zalige job toch. Thuisgekomen voelde ik mijn krachten zo wegebben. Was precies een vod. Effe in de zetel gaan liggen en werd pas wakker om half 6. Hallo kroket. Toch niet ziek aan het worden hoop ik. Ja, het griepvirus is overal aan het toeslagen zo te zien. Na het eten nog wat spelen en dan gaan tennissen. Heb ook een goed stukje gelezen over moneymanagement van Rolf Slotboom. Niet dat het momenteel van toepassing is, maar had er wel een probleem mee. Ik ga rustig mijn stack uitbouwen tot 150 $ en dan ga ik definitief naar de Riga tafels op Everest. Verder nog veel liggen lezen op verschillende pokersites.

Nog 8 dagen voor baby !!!

Everest : 19.5 $

4 comments:

J_RIP said...

Rustig? Gade u deze keer wel kunnen inouwe dan? :)
Weet me te zeggen als ge aan 500$ zit ofzo, moet dan maar eens online kome ;)

RicciNas said...

Weten jullie al of de baby een jongen of meisje wordt? Of is het nog een verrassing? In ieder geval veel succes!! Wij hebben nog zeven weken te gaan tot de bevalling.

DaBruns said...

Haha, allemaal aankomende papa's op de blogs !! Veel plezier de komende tijd.......... Lipi, op welke tafels speel jij op dit moment? Ga ik vanavond ff met je meekijken........ als je er bent natuurlijk !!

T said...

Tzal vanavond op de goed old Bangkoks van Everest zijn :). Jongen of meisje ? FF geduld... ;)