Sunday, October 09, 2005

Zondag, 9 oktober 2005 - Weekend !


Eigenlijk begon het weekend vrijdag al, daar er een staking was. Lekker gaan shoppen, goe gaan eten en 's avonds een goeie pint gaan drinken met de vrienden. Van mijn goede voornemens was natuurlijk geen sprake meer. Zaterdag deed het pijn toen ik uit mijn bed moest. Te weinig slaap en moest om half één al op het voetbalveld staan. Op zich ging het nog vlotjes maar moest continu sprintjes trekken wat me niet te veel deugd deed. Vrijdag blijf ik gewoon is thuis dat ik honderd procent fit ben voor de voetbal. 's Avonds mosselen gaan eten en nadien naar de stamkroeg om naar de Belgen te gaan zien. Spijtig genoeg geen overwinning en geen WK voor ons. Momenteel is het 17u 20 en ben ik wat aan het spelen op Everest. Veel poker zal het niet worden (denk ik) daar ik straks na mijn ouders ga en er van alles op televisie is. Voor de rest gaat alles volgens plan en hopelijk blijft dit zo.

Everest Poker : 202 $

3 comments:

Anonymous said...

WOOT Lekker Lip!

Jij gaat super man! Echt goed jonge. _0_

Mzzls

ZeikSnor

DaBruns said...

80 dollartjes gestegen, niet slecht....... ik sta inmiddels op 9 cent... ik kom eraan !!

T said...

lol ben er ook zo begonnen me de Shasta's. Rustig opbouwen makker