Thursday, October 13, 2005

Donderdag, 13 oktober 2005 - Bonus vrij !
















Donderdag, 12 u 05
Wat een rare dag gisteren ! Rond een uur of half tien was ik eindelijk thuis na een dag vol voetbal en vergaderingen. Het vrouwtje was al redelijk moe en na wat ontspanning met mij ging ze slapen. Eigenlijk had ik er ook zin in maar na het nemen van een cola kreeg ik weer energie. Laten we is kijken op de pokersites dacht ik bij mezelf. Al vlug begon het virus controle te nemen over mijn geest en na een aantal minuten sprong de eerste pokerroom open. Enkele seconden later de tweede. Op Empirepoker moest ik nog mijn bonus vrij spelen en na enkele uren afwisselende resultaten te halen slaagde ik met glans. Het is altijd leuk om een bonus vrij te spelen met een beetje winst erbij. Nochtans kreeg ik enkele geweldige beats erbij die me onder meer een pot van 30 $ kostte. Op Everest Poker verliep het alles behalve goed. Ik speelde op één Rigatafel en kon van de 80 uitgedeelde handen slechts 3 handen winnen. Niets viel en besloot om daar maar te kappen en me te focussen op mijn bonus. Mission 1 is tot een goed einde gekomen en nu wacht me mission 2 : het vrijspelen van de sign-up bonus op Absolute Poker. Volgens mij een heel karwei en redelijk moeilijk. Toch kan ik met mijn rakebackdeal er nog iets bijwinnen. Mochten er mensen interesse hebben in rakeback dan mogen ze mij altijd mailen op lipiton1973@hotmail.com

Neteller : 2 $
Everest Poker : 44 $

Absolute Poker : 100 $
Empire Poker : 278 $
Crazy Poker : 5 $

Bankroll : 429 $

1 comment:

DaBruns said...

Lipi, volgens mij klopt de datum boven het stukje niet, daardoor komen al je volgende posts eronder te staan........ denk ik, heb er verder ook weinig verstand van ;-)