Thursday, October 06, 2005

Donderdag, 6 oktober 2005 - Fantastische dag !

Weer een zalige woensdag achter de rug. Half dagje lesgeven, nadien lekker gegeten en dan lekker relaxen. Nou ja, relaxen... Het was eigenlijk vrij hectisch. Abel speelde het namelijk klaar om de final table te halen van het EPT-tornooi in Oostenrijk. Het was werkelijk elke minuut het scherm vernieuwen om te zien of er een nieuwe stand van zaken was. Ik denk dat een topic op pokerinfo nooit zoveel replies gehaald heeft op één dag tijd. Het leek wel of heel pokerspelend Nederland op zijn kop stond. Momenteel is hij chipleader en komt er nog bij dat hij een uitstekende sit and go speler is. Duimen morgen maar. Verder heb ik weer een aantal cd's gaan halen in de bib. Is altijd tof om te pokeren met voldoende achtergrondmuziek.
's Avonds moesten we naar de gynaecoloog. Nog 6 weken en het is zover. Momenteel is de baby kerngezond maar het is toch maar in spanning wachten. Wou eerlijk gezegd dat het al zover was. Verder heb ik rustig liggen pokeren en het beviel me wel. Mijn spel is niet al te slecht voor het moment en met prestaties als die van Abel krijg je toch wel een zekere adrenalinestoot. Het is moeilijk te verwoorden maar het geeft je een opkikker. Althans bij mij toch. Heb de indruk dat hoe later het wordt hoe slechter de spelers beginnen te worden op Everest poker. Ze maken er de meest ondenkbare calls als jij de nuts hebt. Veelal maak ik dan een kleine bet op river en krijg ik een dikke raise over mijn nek heen wat ik op dat moment niet liever heb. Spijtig genoeg is het de dag erna werken zodat we niet tot een kot in de nacht kunnen blijven pokeren. Hopelijk blijft de 'performance' zo en dan ben ik een meer dan gelukkig mens.

Everest Poker : 121,69 $

2 comments:

DaBruns said...

He Lipi, complimenten voor je bankroll, je hebt het toch maar mooi voor elkaar gekregen om vanuit het nix een leuk saldo op te bouwen, ik ben ook bezig op de Shasta's, maar zodra ik boven de 5 cent zit wil ik al gelijk naar de Fuji's....... beetje ongeduldig zeg maar, maar het gaat goedkomen!!

J_RIP said...

traag maar gestaag zeker?
als bij mij...