Tuesday, October 11, 2005

Dinsdag, 11 oktober 2005 - Helaas !


Dinsdgochtend, 9u 40. Vandaag komt de fotograaf op school en ben ik op mijn paarsbest. Nee, grapje. Zo'n toestanden op school zijn altijd een hele heisa waarbij het normale lesgeven niet altijd lukt. Momenteel lukt het met pokeren wel. Hoe lang het blijft duren weet ik niet maar hopelijk nog heel lang. Gisteren verliep alles vrij perfect buiten 3 beats op de river. Zo verlies ik mijn KK tegen 8Q. Niet te verstaan dat die bleef callen met zijn 8. Gelukkig viel voor hem zijn Q op de river. Dat was een verlies van ongeveer 6 $. Nadien verloor ik nog een pot van 6$ toen ik op de flop 2 paar hit. Meneer heeft TT en hit op zijn river een derde T. Hier kon ik allemaal nog vrij goed mee leven. Mijn grootste beat bedroeg een pot van 40 $ op Moscow. Ik krijg 77 en op de flop ligt een derde 7. Voor mij gaat er een kerel na mijn raise nog eens reraisen en is all in. Lekker denk ik bijmezelf. Zeker als het board A73 rainbow geeft. Ik besluit om hem te callen want ik zet hem zeker niet op AA. Hij vertoont leuk A7. Met andere woorden : alles mag vallen behalve een aas. Turn : brol - River : natuurlijk een fucking aas. Kreeg echt het schijt er van maar liet me er niet door ontmoedigen en kon nog een aantal potjes meenemen. Het had natuurlijk mooi geweest moest ik die grote pot gewonnen hebben.

Neteller : 202 $
Everest Poker : 68, 53 $

Bankroll : 270, 53 $

2 comments:

J_RIP said...

Ik w8 ook tot ik een grote pot win :)

Smooth said...

haha, wie niet