Wednesday, October 12, 2005

Woensdag, 12 oktober 2005 - Drukke dag !


Vandaag zal het een drukke dag worden waarvoor niet al te veel tijd zal zijn om te pokeren. Moet deze middag met een veertigtal leerlingen naar een voetbaltornooi voor scholen. 's Avonds staat er dan nog een vergadering op de agenda en ik denk dat ik er eens vroeg in kruip. Gisteren was het in pokerland arbeiden. Had een deposit gedaan van 100 $ om een bonus van 100 $ vrij te spelen op EmpirePoker. Met drie tafels tegelijk zit ik momenteel aan iets meer dan 500 van de vereiste 1000 handen. Al bij al verliep mijn spel redelijk goed buiten een aantal beats op river. Tevens heb ik me ook ingeschreven op de site van AbsolutePoker om daar te gaan voor de first deposit bonus. Ik voorspel dat het nog drukke dagen zullen worden daar er waarschijnlijk met bonussen gesmeten zullen worden na de zet van PartyPoker. Tevens ontdekte ik gisteren dat er plots op mijn CrazyPoker-account 5 $ was gestort. Ze doen maar...

Neteller : 2 $
Everest Poker : 68 $
AbsolutePoker : 100 $
EmpirePoker : 164 $

Bankroll : 334 $

2 comments:

Smooth said...

je gaat hard man!!...ik kan je nu niet meer inhalen:) haha, zie je nogwel aan de tafels;)

J_RIP said...

LOL

Lipi, kheb der nog maar 1s 1tje geschreven é, omda tgij zijt