Wednesday, October 05, 2005

Woensdag, 5oktober 2005 - GO Abel !!!


Dinsdag zit er ook weer op. Voelde me vanochtend vrij belabberd. Was niet echt in mijn sas maar het lesgeven viel al bij al heel goed mee. Na school had ik nog een vergadering daar ik in het beslissend comité van de school zit. Thuisgekomen rond kwart voor zes was ik vrij moe en het pokeren ging me niet echt af. Na een paar wedstrijdjes heads-up te verliezen stopte ik er onmiddellijk mee. Dit is voor mij een goede maatstaf voor het bepalen of ik al dan niet blijf pokeren. Kon me niet concentreren en knalde maar raak. Dan moet je dus geen poker spelen als de discipline er niet is en vermoeidheid ook nog parten speelt. Na het avondmaal ben ik naar de bib geweest om een aantal CD's te gaan huren. Rustig deze liggen rippen op de laptop en luidop meezingen. Allemaal lekker ontspannend. Nadien wat televisie gekeken en toen het vrouwtje al moe was besloot ik om nog effe te gaan lezen op pokerinfo. Hoofdreden was de nieuwsgierigheid van de Nederlandse delegatie op het EPT in Oostenrijk. Momenteel staat Abel (zie link) er heel goed voor met een stack van ongeveer 80 000 K. Er bevinden zich nog 36 deelnemers in het tornooi en hoop echt dat hij ver geraakt. Bij het lezen van dit moois kon ik het niet laten om mijn Everest icoontje aan te klikken en beginnen te pokeren. Leed met mijn eerste geld geen verlies en kon rustig relax spelen op de ministacks. Op het einde van Riga kon ik weer eens kennismaken met een hele fijne Nederlander met als pokeralias belg14. Bij deze wens ik nog veel succes in de verdere toekomst.

Go Abel !

Everest Poker : 81, 37 $

No comments: