Sunday, October 02, 2005

Zondag, 2 oktober 2005 - Zondag = rustdag

Stoppen met roken : 1 dag

Eten en drinken : veel te veel frisdrank. Mijn maag lijkt wel een groot vat van allerlei dranken die vol zitten met bubbels. Lekker Chinees gegeten gisteren. Of dit nu echt zo gezond was laat ik in het midden, maar smaken deed het wel.

Sporten : rustdag

Poker : gisteren was het echt gezellig. Je hebt zo van die dagen dat je ongestoord uren aan een stuk kunt pokeren. Pokeren waarbij je geen zorgen moet maken over andere zaken. Rustig een aantal honderd handen spelen, wat relaxen, terug een aantal honderd handen spelen, terug relaxen. Tevens ging het spelletje vrij goed. Vond van mezelf dat ik niet al te veel fouten maakte en kon rustig mijn stack verder uitbouwen. Heb ook een aantal blogs erbij gezet en kijk zeker uit naar de blog van Abel. Tevens is het ook geweldig om op Zeejustin te kijken met welke bedragen deze jongeman speelt. Verder ga ik vandaag rustig verder spelen en hoop ik terug een goede dag te hebben. Tevens vind ik het spijtig dat mijn blog niet meer genoteerd staat bij de links op pokerinfo. Kan er weer over gezien hebben maar ja. Verder wil ik al de jongens die de EPT gaan spelen in Oostenrijk succes toewensen.

Everest Poker : 42,38 $

No comments: