Saturday, October 01, 2005

Zaterdag, 1 oktober 2005 - Een nieuwe maand !


Voel me momenteel een beetje KO daar ik gisteren te veel gezopen heb. Heb me zelf voorgelegd om het effe wat kalmer aan te doen want nu mis ik vanmiddag de voetbal. Weer een halve dag naar de kloten door te lang te slapen, humeur niet al te best en nog maar een beetje kunnen eten. Mijn mond plakt langs alle kanten en voel mijn oogleden met de minuten verzwaren. Kan momenteel geen drank meer zien en ga bij deze maar is beginnen met wat gezonder te leven. Een eerste stap is stoppen met roken. Voel me momenteel een levende asbak. Ik weet dat het niet simpel zal zijn maar ik moet maar eens karakter tonen.
Tweede stap is meer sporten. Door al dat gezuip begin ik al een bierton te kweken terwijl ik altijd een redelijk goed lichaam had. Door op mijn luie kont te gaan zitten zal dit natuurlijk niet veranderen. Ben me er ook bewust van dat ik me veel actiever zal voelen na een tijd. Nu heb ik van die dagen dat ik me als een zak aardappelen voel.
Stap drie is letten op mijn voeding. Soms vreet ik veel te veel rotzooi. Chips, snoep en andere rommel. Niet dat ik het ga laten maar minderen zal al mooi zijn. Kan meer genieten van een verse fruitsla maar ben gewoon te lui om het te maken. Inderdaad... wat een attitude... besef het maar al te goed. Een verse fruitsap is toch veel lekker dan datgene van een pak komt. Niet dat fruitsap uit een pak slecht is, ver van, maar de sinaasappelen liggen hier maar te rotten.
Door deze drie stappen deftig uit te voeren kom ik tot stap 4, wat bestaat uit meer aandachtig te besteden aan mijn pokerspel. Ben er zeker van dat een gezond lichaam in staat is om beter te presteren tijdens een pokerwedstrijd. Mens sana in ....
Ik ga jullie op de hoogte blijven in mijn verdere ontwikkelingen als mens, sportman (uhum), eetgoeroe en last but not least pokerspeler.

Everest Poker : 21, 23 $

1 comment:

Smooth said...

haha suc6 met je 4-stappenplan