Monday, October 03, 2005

Maandag, 3 oktober 2005 - Drukke dagen !

Stoppen met roken : momenteel drie dagen geen sigaret aangeraakt.

Sporten : 1u 45 minuten liggen tennissen.

Poker : alles verloop volgens plan. Rustig aan doen en verder mijn spel blijven spelen op de microlimieten. Ik hoop wel dat ik zo snel mogelijk een degelijk bedrag heb dat ik door bonushoeren mijn stack kan vergroten. Spijtig genoeg ga ik de volgende dagen weinig tijd hebben om te pokeren daar ik zeer veel vergaderingen en andere verplichtingen heb. Alle winstjes zijn natuurlijk welkom.

Everest Poker : 68,66 $

2 comments:

J_RIP said...

"liggen tennissen" hoe sportief :p

Anonymous said...

Hey tim,

je ging wel goed vandaag op everest. nu wel ff deze lijn volhouden! Hopelijk gaat het mij ook lukken om m'n stack uit te breiden

Groeten martijn
(belg14)