Sunday, June 29, 2008

Zondag, 29 juni 2008 - 14u 08 - Vakantie...

Eindelijk is het zover : vakantie. Ik kan weer genieten van 2 maanden niksen. De afgelopen 2 weken waren zo druk dat ik niet tot schrijven kwam. Heb dan ook geen tijd gehad voor poker of andere zinnige dingen. Alles stond in het teken van de school. Gisteren dan nog is naar een trouwfeest geweest en vandaag zullen we nog maar is starten met het spelletje. Ik ga een shotje wagen op de 400 NL en als ik meer dan 1000 $ zak daal ik terug af naar de 100 NL. We zien wel. Twee weken geleden ook een week mijn dieet volgehouden en het is haalbaar. Morgen starten we terug met volle moed aan onze 'kuur' en hoop dit minstens 6 weken vol te houden. Het moet gewoonweg. Nu even iets eten en starten met het verder vrijspelen van mijn bonus op Everest.

1 comment:

Kleftidis said...

ha lipiton,

leuke blog! Ik vroeg me af met welke bankrol je 400nl speelt? Ik snap dat je dat misschien niet exact wil zeggen maar een indicatie is al genoeg. Ik hang momenteel rond de 3000 en zit op 0,25/0,50 nl, wat erg saai begint te worden.

gr Levi