Sunday, June 08, 2008

Zondag, 8 juni 2008 - 19u 19 - Rafa, the machine...

Hij heeft het opnieuw geflikt. Rafa Nadal wint voor de vierde opeenvolgende keer Roland Garros. Op zich niet echt een verrassing, maar je moet het maar doen. Straffer is zelfs dat hij op drie jaar tijd amper 2 wedstrijden heeft verloren op gravel. Volgens mij kan hij nog zeker 3 x Roland Garros winnen. De vraag is of zijn lichaam het nog zolang zal volhouden. Spijtig voor Federer die volgens mij nooit Roland Garros zal winnen. Ik had het hem nochtans gegund. Ik vraag me nu af wat Nadal zal bereiken op Wimbledon. Als het droog kan blijven, waardoor de bal hoger zal opstoten, zie ik hem in staat om het tornooi te winnen.
Met mijn winnen lukt het de laatste 2 dagen ook beter. Hopelijk blijft er een constante in mijn spel nu en gaat de grafiek niet meer naar beneden. Spijtig genoeg is mijn met hoop niet veel. Straks een lekker badje nemen, nog wat wegdromen van mijn Koekie en afsluiten met een filmpje. Greetz


No comments: