Thursday, June 12, 2008

Donderdag, 12 juni 2008 - 22u 33 - Bijna...

Damn zeg! Gisteren bleef de teller van mijn unieke bezoekers op een dag steken op 22. Eentje meer en mijn record was gebroken. Niet getreurd, blijven bloggen en de bezoekers komen vanzelf. Toch een beetje een teleurstelling aangezien ik half naakt poseerde. Ok langs de andere kant zal het voor de dames ook een teleurstelling geweest zijn om mij zo te zien. Het voordeel is dat je nu kan zien hoe het was en dat het er binnenkort er helemaal anders zal uitzien. Koekie be aware :). Nou ja, helemaal anders... Ik ben zojuist gaan lopen en het ging nog moeizamer dan de vorige keer. Terug 20 minuten liggen ploeteren en op het einde van mijn al dan niet zware inspanning had ik precies aan kickboksen gedaan met mijn schenen. Oppassen om niet te forceren dus. Met poker ook niet echt geforceerd vandaag. Maar een klein uurtje gespeeld en toch bijna een BI kunnen winnen. Gisteren mijn bonus weer geactiveerd voor 325 $. Het valt me op dat je eens voor een bepaalde bonus speelt dat die dan precies niet meer herzien wordt. Ik kan mis zijn maar ik speel nu al het hele jaar door voor dezelfde bonus en het aantal gespeelde handen verschilt wel eens met duizenden op een maand tijd. Nu nog eventjes alles in PO steken en mijn grafiekje neerplaatsen en dan nog film zien. Morgen rustig dagje op school en zaterdag genieten van 1 ding : mijn knappe Loekie!


No comments: