Monday, June 16, 2008

Maandag, 16 juni 2008 - 19u 42 - Ik ben er klaar voor...

Het is zover. Eindelijk de moed gevonden om eens wat tijd te steken in mijn eetpatroon en fitness. Heb gisteravond een weekschema gemaakt waar ik me aan zou moeten houden voor de komende 6 weken. Heb vooral veel informatie gevonden in het boek : Het wasborddieet. Of het een wasbord zal opleveren weet ik niet, maar het zal toch beter zijn dan de liters cola, ice tea en zakken snoep die er wekelijks invlogen. Ik ben zelf benieuwd of ik me er kan aan houden want ik ken mezelf : lak aan regels en discipline soms heel ver zoek!

Dit weekend dus niet veel kunnen spelen aangezien ik zaterdag één van de tofste dagen heb gekend. Samen met 'Loekie' naar Antwerpen geweest, enigste minpunt van de hele dag was de film : The Happening. Veel van verwacht, maar wat een teleurstelling. Het eerste kwartier is veelbelovend maar daar stopt het dan ook bij. Zondag redelijk wat handen gespeeld en het liep voor geen meter. Was al snel rond de 400 naar beneden, maar heb me toch nog een beetje kunnen herpakken. Mijn eerste verliesdag sinds mijn kleine upswing. Zou het dan toch te maken hebben met het vrijspelen van de bonus :)...






2 comments:

Anonymous said...

It could give you more facts.

Anonymous said...

And also we ensure that when we enter in this specific blog site we see to it that the topic was cool to discuss and not a boring one.