Wednesday, June 11, 2008

Woensdag, 11 juni 2008 - 17u 09 - Run fatboy run ...

Ja hallo kroket. Vandaag voor de eerste keer sinds lang nog is gaan lopen. Heb het twintig minuten volgehouden en ik voel me echt superslecht. Mijn schenen doen pijn, mijn kuiten zijn dik, kvoel me ontzettend moe,... Het lopen zelf verliep echt slecht. Nog nooit heb ik zo stroef gelopen. Ik denk dat de voorbijgangers eerder dachten dat ik aan een nieuwe wandelsport deed. Het is nu een kwestie van volhouden. De eerste weken zijn het hardst.


Ook voor Boonen zullen de komende weken hard zijn. Geef toe dat je coke gebruikt en je krijgt nog een contractverlenging van 3 jaar erbij. Snappen wie snappen kan. Ik had echt gedacht dat hij ontslagen zou worden door zijn ploeg aangezien coke ook doping kan zijn. Langs de andere kant, wie zou zo'n mooie, ruwe diamant uit handen geven. Je zou goed zot moeten zijn. Het is wat Tom zei op de persconferentie : 'Ik ben ook niet perfect'. Eenvoud siert de mens. Mooi zo en nu binnen een paar weken terug op de fiets en winnen die groene trui.

Mijn winnen met het 'gokspelletje' blijft ondertussen mooi verder gaan. Ondertussen kent mijn grafiek nog steeds een opwaartste tendens. Ik zou graag enkele HH willen posten maar er zit echt niks spectaculairs bij. Ik zal voor de komende dagen mijn best dan maar doen om enkele handen te posten. Morgen komt de bonus weer binnen en normaal gaan mijn prestaties bergafwaarts. Nu vertrekken naar mijn mama om frieten te eten : weer -EV.




2 comments:

Anonymous said...

The owner of this blog has a strong personality because it reflects to the blog that he/she made.

Anonymous said...

Well, all I can say is. Im hungry.