Tuesday, June 03, 2008

Dinsdag, 3 juni 2008 - 23u 23 - Blog van de maand...

Na het bekijken van het programma 'Mijn restaurant' besloot ik om mijn mailbox te openen. Daar zag ik dat ik een reactie had op mijn blog. Nieuwsgierig als ik was besloot ik om maar even te gaan kijken. Lees ik vol verbazing dat ik blog van de maand ben geworden. Van een verrassing gesproken. Zelf vind ik dat ik hem helemaal niet verdien maar het is wel leuk om te horen natuurlijk. Er zijn zoveel leukere blogs en meer geupdate dan die van mij maar het is alweer een stimulans om verder te doen. Hartelijk bedankt en laat die Porsche nu maar komen :).
Tijdens mijn langdurig 'ziek' zijn heb ik nog steeds de tijd niet genomen om eens lekker te gaan sporten. Ik zit weer in fase waar ik niet al te veel fut heb om iets te doen. Toch wordt het dringend tijd om te beginnen. Het vetgehalte wordt steeds maar groter en groter en de mensen beginnen al met me te lachen. Deze week kreeg ik nog van iemand te horen : 'Hij kan moeilijk iets afwerken'. Achteraf gezien klopt het nog ook. Toch ga ik deze blog gebruiken om mijn fitnessvorderingen bij te houden en mijn doel is alsnog een sixpack te hebben! Nog even en we starten ermee.
Op pokergebied speel ik nog steeds 100 NL. Ik voel me er eigenlijk vrij rustig en zit er niet mee in als ik een paar BI verlies. Tijdens de maand mei heb ik zo'n 32 K handen gespeeld en ben gestrand rond iets meer dan 1K winst. Was een tijd zelf gezakt naar - 800 à 900 $. Sinds dan ging het alleen maar bergopwaarts. Niet echt resultaten om fier op te zijn maar we winnen en daar ben ik al blij mee. Deze maand heb ik iets meer dan 2k handen gespeeld en het begon alweer rampzalig. Onmiddelijk een verlies van rond de 300 $ maar wist me de laatste tientallen handen terug te herpakken. Goed ik beloof bij deze dat ik van nu af aan meer zal posten over van alles en nog wat. Het liefst van al zou ik een eigen website hebben met een paar onderdeeltjes die deel uitmaken van mijn leven zodanig dat alles mooi overzichtelijk is. Wie weet moet ik er maar eens werk van maken, het spijtige is dat ik niks kan afronden ...
Greetz Lipi

No comments: