Saturday, June 07, 2008

zaterdag, 7 juni 2008 - 20u 58 - Klieren...

Stilaan begin ik het schijt te krijgen van mijn gezondheid. Een paar weken verloopt alles zoals het moet : ik voel me prima, kan lopen, dansen, springen, opstaan en DAN vallen we terug naar beneden. Een avondje stappen en enkele dagen nadien gezwollen klier en ontzettend moe zijn. Ik kan er precies niet meer tegen. Ik snap het niet meer. De volgende dagen maar weer rustig aan doen en voldoende slaap nemen. Volgens mij is dat nog altijd de belangrijkste keyfactor in een mensenleven. Door avondje stappen kom ik automatisch in een soort van jetlag terecht en pas ik me heel slecht aan om op tijd in mijn bed te kruipen de dagen nadien. Sommige mensen hebben hier geen probleem mee, maar ik heb echt echt wel mijn nachtrust nodig. Ik ga hier niet blijven zagen maar het is weer zonde dat ik nog steeds geen millimeter gelopen heb of iets anders gedaan heb om mijn vetton weg te werken.

Leukere zaken de afgelopen weken waren de aankoop van een nieuwe GSM (Nokia E51), enkele BR-discs, een externe HD, vernieuwing van mijn RSCA -abonnement en nog andere prullaria. Het mindere leuke is dat dit natuurlijk belachelijk veel $$$ kost en dat het dringend tijd is om wat geld in het laadje te brengen. EUH geld ??? Dan toch niet met poker de afgelopen dagen. Deze maand gaat weer rampzalig van start. Iets meer dan 5K handen gespeeld en we staan nog steeds op verlies. Ach ja, niet alles kan positief zijn in het leven he...


No comments: