Tuesday, June 10, 2008

Dinsdag, 10 juni 2008 - 20u 04 - Tommeke, Tommeke, Tommeke, wat doe je nou...

'Tommeke, Tommeke, Tommeke, wat doe je nou...', de legendarische woorden van onze reporter enkele jaren geleden toen Tom Boonen wereldkampioen werd bij de eliterenners. Enkele jaren later is de renner positief bevonden op het gebruik van cocaïne. Een zoveelste ontgoocheling voor het Belgische sportgebeuren. Ik ben benieuwd naar de reacties van de renner en vooral de ploegleiding. Morgenochtend omstreeks half elf weten we meer. De vraag is nu alleen : als je niet vies bent van coke, waarom zou je dan geen andere rotzooi in je lijf spuiten die prestatiebevorderend zijn? Het einde van alweer een jonge topsporter? We zullen zien. In ieder geval weer leuke stof om later in een boek neer te pennen.

Mijn neerpennen werkt de laatste tijd precies ook redelijk goed. Gisteren heb ik een nieuw record bereikt met unieke bezoekers, namelijk 22. Honderd en ik ga op zoek naar sponsors :).

Nog steeds niet gaan lopen en de buik wordt maar ronder en ronder. Heb er gisteren foto's van genomen maar Boonen verpest alles;). Geen reden tot getreur. Morgen, als er niks spectaculairs gebeurt, zal ik ze plaatsen op het net. Wie weet zorgt dit voor enkele bezoekers meer:). Ow ja, poker ook nog gespeeld. Nog geen 40 handen en de boel afgesloten. Ik viel bijna in slaap op mijn toetsenbord. Het zal voor een andere dag zijn...

Greetz Lipi


No comments: