Thursday, June 01, 2006

Donderdag, 1 juni 2006 - Nieuwe maand !

Een nieuwe maand en een nieuwe start voor vanalles en nog wat. Heb gisteren redelijk wat poker gespeeld maar voel me niet echt goed in mijn vel door mijn ziekte. Echt slecht verliep het niet, maar echt goed ook weer niet. Heb me een aantal keer betrapt op een aantal domme fouten waarvan je op voorhand weet dat je geklopt bent. Niet klagen zeg ik en verder spelen. Gisteren ook nog 2 afleveringen van CSI, seizoen 3 gezien. Is toch lekker genieten. Kreeg vanochtend een mail in een bus met 3 vrijkaarten voor Portugal - Mexico. Ben benieuwd of ik ze heb en er ook zal geraken. Het is in Keulen (230 km) op een woensdagnamiddag om 16 u. Zou dus geen probleem mogen vormen. Vandaag nog is gaan tennissen ondank mijn verkoudheid. Zondag staat immers de eindronde van onze interclub (tennis) op het programma en moet mijn ongeslagen status natuurlijk verdedigen. Vandaag ook wat tennis zien op televisie daar er een aantal Belgen moeten spelen op Roland Garros. Een mens verveelt zich nooit...

25 Challenge : 1188 $

Everest - Trip to Vegas : 3513 SP

P.S. Op hoeveel SP zitten jullie voor de reis ?

2 comments:

RicciNas said...

Vrijkaarten voor het WK, gelukzak :)

Ik doe alvast niet mee aan de Vegas actie.

Gr.

Enrico

Anonymous said...

Hehe...zolang er geupdate wordt, dan kom ik in iedergeval terug!

ZeikSnor