Friday, June 16, 2006

Vrijdag, 16 juni - Kater !

Er zijn zo van die dagen dat je echt niet wil gaan werken. Vandaag is er zo'n eentje. Een geweldige kater, moe, ... Toch maar even op de tanden gebeten en naar het werk gegaan. De leerlingen hebben examens en in principe is het een rustige dag voor mij. Toch zal dit niet te veel meer voor vallen tijdens een weekdag. Vanavond staat er voor de verandering dan alweer bier op het programma... Las gisteren het verhaal van Polarski betreffende scam op het internet en het voelt goed dat ik niet de enige domme jojo ben op deze planeet. Moet dit gewoon van me kunnen afzetten want het leven gaat verder en het was tevens een goede les. Deze week mijn winst is opgeteld en ik kom op 698 $ uit wat niet slecht is voor 4 dagen spelen (al zeg ik het zelf). Wat mijn SP betreft zit ik bijna op 9K. Nog een pak te gaan maar ga het zeker halen. Dit weekend spelen we tevens met onze ploeg halve finale van Antwerpen. We weten weer wat doen...

2 comments:

DaBruns said...

Heb je dan niet netjes gisteravond na het bier drinken 2 glaasjes water gedronken? Schijnt te voorkomen dat je een kater hebt de volgende dag........

Of kon je de kraan niet meer vinden ;-)

Greetzz

T said...

lol... Nee kon gelukkig mijn bed nog vinden :)