Saturday, June 10, 2006

Zaterdag, 10 juni 2006 - Werken !

Dit weekend geen poker daar ik 2 dagen moet werken op school. Zaterdag moet ik vanaf 3 u aanwezig zijn om te werken in de bodega. De Tom Cruise gaan uithangen en lekkere cocktails maken. Het probleem is dat ik er zelf geen nee tegen kan zeggen. Vorig jaar was ik pas rond 6 u thuis in de ochtend en ik hoop dat het niet zo laat zal worden weer. Zondag moet ik immers weer interclub spelen om 10 u. Rond 13u moet ik terug op school aanwezig zijn. Zondag dan afsluiten met de collega's. Deze week was tevens voor mij een echte hel. Heb iets heel ergs meegemaakt en ben daardoor 2,5 K kwijt. Eén raad : vertrouw niemand ! Door dit voorval heb ik aan mijn zuurverdiende centjes op neteller moeten zitten. Vind het echt klote !!! Heb deze week geen enkele verliesdag gekend en ben sterk bezig op pokergebied. Het klote is dat ik weer vanaf nul kan beginnen, bij wijze van spreken, met het opbouwen van mijn bankroll. Gedaan met vertrouwen en eerlijkheid bij mij... Fucking afrippers...

Everest - Trip to Vegas : 6916 SP

6 comments:

Anonymous said...

Klote zeg

Wat is er dan precies gebeurd???

RicciNas said...

Damn...dit is pas kl*te...

Is er dan geen kans dat je je geld terugkrijgt?

Nooit iemand vertrouwen als het over belangrijke sommen geld gaat!

Greetz,

Enrico

T said...

Het is echt moeilijk om dat hier uit te leggen en kan het ook moeilijk zeggen. Niets illegaals hoor. Maar mijn geld ben ik kwijt. Ben er nog steeds niet goed van... zucht...

DaBruns said...

Beetje vaag Tim.... ben je op Kabul gaan zitten of ben je gehackt?

Bram Luyten said...

aw aw

das klote.

T said...

lol Kabul :)

We zullen maar zeggen gehackt. Gelukkig had ik nog een beetje geld over ;) Gaat deze week weer supergoed met me en ben er zeker van dat ik rustig moet verder werken aan mijn bankroll.