Friday, June 02, 2006

Vrijdag, 2 juni 2006 - Bah !

Niks is zo kloterig als 's ochtends op je werk toekomen en horen dat je collega ziek is. Bah ! Heb het eerste uurtje nu vrij, maar straks zit ik hier met een dubbele klas. En dat op een vrijdag. Kan er echt niet mee lachen. Gisteren nog eens gaan tennissen en het liep niet al te goed. De weeromstandigheden waren nu ook weer niet ideaal maar voelde de bal niet echt goed. Straks nog maar is oefenen. Thuisgekomen rond een uur of elf had ik nog niet echt veel slaap en ben dan maar wat gaan spelen op Everest. Op mijn geliefkoosde Dili tafels ging het weer niet echt schitterend knap maar heb wel gelachen met een Italiaanse kerel. Die slaagde erin om naar meer dan 500 $ te gaan om ze nadien op een half uur tijd vakkundig op te spelen. Hij begon plots door een verlieshand volledig door te tilten en vond hem daarvoor echt sterk spelen. Zo zie je maar wat een belangrijke factor de mentale weerbaarheid aanneemt in het pokerspelletjes. Redelijk wat Summitpunten vergaard gisteren wat toch prettig is aangezien 60 OOO punten een redelijk score is. Verder nog altijd op zoek naar een horloge (cadeau voor mijn verjaardag) op Ebay. Ze staan daar voor de helft van de prijs en ik moet maar eens aktie ondernemen. Vandaag niet al te veel of geen poker denk ik. En verder wens ik iedereen een goed weekend !

25 K Challenge : 1257 $

Everest - Trip to Vegas : 4261 SP

1 comment:

Bram Luyten said...

horloges ... moet je Nixon eens checken, die vind ik heel vet.